اخبار: 

بررسی مشکلات و ارتقاء سطح کیفی خدمات به سازمان اتوبوسرانی کشور

به گفته مهندس شعبانی معاونت خدمات پس از فروش: صبح روز دوشنبه 29 بهمن ماه جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت گواه در خصوص موارد و مشکلات و ارتقاء سطح کیفی خدمات با سازمان اتوبوسرانی های کشور برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مدیران عامل اتوبوسرانی شهرهای قم، اراک و ملارد و همچنین نمایندگان سازمانهای اتوبوسرانی تهران، کرج، کاشان و قرچک موارد و مشکلات خود را در خصوص ناوگان تحویلی از شرکت ایران خودرو دیزل مطرح نمودند .

پس از استماع موارد فوق و در جهت افزایش سطح کیفی خدمات با مساعدت دکتر حسینی مدیرعامل شرکت گواه مقرر گردید پذیرش خودروهای ناوگان سازمان اتوبوسرانی و حمل و نقل سراسر کشور بصورت اختصاصی و VIP در شبکه خدمات صورت پذیرد.

طبق توافق صورت گرفته مسئولیت آموزش نحوه بهره برداری مناسب از ناوگان تحویلی به هماهنگی اتحادیه اتوبوسرانی، برگزاری دوره آموزش آنلاین روش صحیح ثبت اطلاعات ناوگان به منظور بهره برداری کامل از سیستم سینورا شرکت گواه بر عهده گرفت.

در ادامه دکتر حسینی اعلام داشتند به جهت تسریع در ادامه خدمات قطعات مورد نیاز سفارشگذاری شده و در اولین فرصت به نمایندگی ها ارسال خواهد شد .

با توجه به تعاملات صورت پذیرفته، جناب آقای دکتر ضامنی کلیه سازمانهای اتوبوسرانی و حمل و نقل کشور را مکلف به ثبت پذیرش در سامانه سینو و دریافت فاکتور از شبکه خدمات شرکت گواه را نموده است .