اخبار: 

ارائه خدمات گواه در محل استقرار اتوبوس ها

به گفته مدیر عامل شرکت گواه، برای مشتریان عمده برنامه ریزی های زیادی صورت پذیرفته، منجمله اینکه بصورت ویژه نسبت به تجهیز نمایندگی ها و اعزام اکیپ امداد اقدام گردیده است.

پیمان سنندجی افزود یکی از مشتریان عمده شرکت گواه، شرکت اتوبوسرانی تهران و سایر سازمانهای اتوبوسرانی در کلانشهرها میباشد، که با توجه به وضعیت مکانی این مشتریان ارائه خدمات میتواند در محل استقرار اتوبوسها صورت پذیرد که در حال حاضر به جهت سهولت و تسریع در انجام کار، این مهم در شهر تهران در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان محصولات ایران خودرو دیزل (گارانتی و ورانتی)، شرکت گواه آمادگی بازسازی اتوبوس ها و همچنین تعویض مخازن اتوبوس های گازسوز با اخذ استانداردهای لازم را دارد، بطوریکه در حال حاضر بیش از 200 دستگاه تعویض مخازن را در مجموعه خود به انجام رسانیده است.

شرکت گواه که به عنوان یکی از باسابقه ترین شرکتهای کاربری ساز در کشور فعالیت دارد، بطوریکه این شرکت با همت و تلاش کارشناسان مجرب و امکانات فنی توانسته است درخصوص تولید کاربری آتش نشانی، کمپرسی و کاربرهای خاص پروژه های خود را با موفقیت به انجام رساند. در حال حاضر با توجه به اهمیت خودروهای امدادی منجمله آمبولانس، طراحی جدیدی را اجرا نموده که در مرحله تولید قالب و اخذ استانداردهای لازم می باشد، که بزودی نسبت به رونمایی از این آمبولانس اقدام خواهد گردید. لازم به ذکر است که یکی از ویژگی های کاربری سازی در حوزه گواه داشتن نمایندگی های فعال در کشور و گارانتی نمودن این محصولات توسط شرکت گواه می باشد.

وی در خاتمه با اعلام اینکه اتفاقات بسیار زیادی در مجموعه گواه در حال شکل گیری است، ضمن تشکر از حمایت های مدیران ارشد شرکت ایران خودرو دیزل اعلام نمود که بزودی نسبت به شبانه روزی نمودن تعمیرگاه مرکزی اقدام خواهد گردید.