اخبار: 

همایش سراسری نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز شرکت گواه در محل هتل المپیک تهران

دکتر پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت گواه در این همایش با اشاره به این مطلب که شرکت گواه با نمایندگی های ایران خودرو دیزل هم پیمان شده است تا بهترین خدمات را به مشتریان و جامعه ارائه دهد خاطرنشان کرد امسال تا ۱۲ هزار خودرو تحت پوشش شرکت گواه قرار گرفته است و این مطلب روند رو به رشد شرکت را نشان می‌دهد.

ایشان با اشاره به این مطلب که شرکت گواه با اقداماتی همچون تشکیل گواه‌یار، سامانه سینو و ساختارهای مناسبی همچنین بسته بندی محصولات اقدام به ارائه هر چه بهتر برای خدمات به مشتریان نموده است.

مدیرعامل شرکت گواه ادر ادامه افزود، در نمایندگی های ایران خودرو دیزل هر مشتری یک پروفایل مشخص دارد و شناسایی مشتریان و چگونگی توزیع قطعات کاملاً قابل رصد بوده و هر مشتری می تواند با داشتن گواه کارت در نمایندگی ها، دسترسی به خدمات داشته باشد

ایشان با اشاره به این مطلب که تمام قطعات شرکت ایران خودرو دیزل در بسته بندی های خوص و با داشتن شناسه کالا عرضه می شود خاطرنشان کرد شرکت گواه نمایندگی های خود را مجهز به سیستم مکانیزه، همچون پلاک خوان کرده و هیچ خودرویی بدون کاربری از این شرکت خارج نمی شود

وی در پایان خاطرنشان کرد با با کاربری سازی خودرو های همچون آمبولانس و آتش نشان که در سیستم خدمات رسانی گواه پیشبینی شده می توانیم خدمات بهتری به مردم و مشتریان داشته باشیم.

در این همایش مهندس توسلی مهر مدیر عامل محترم گروه صنعتی ایران خودرو دیزل با اشاره به این مطلب که خانواده بزرگ ایران خودرو دیزل متشکل از افراد زیادی می‌باشد که از این گروه صنعتی سود میبرند خاطرنشان کرد وظیفه ما این است که این خانواده بزرگ را به بهترین نحوی حمایت کنیم تا این خانواده حال و روز خوبی داشته باشد.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل همچنین با اشاره به این مطلب که رکود سال‌های گذشته شرکت مشکلات زیادی را برای و نمایندگی‌ها به وجود آورد افزود، امروز با همت و کوشش همکاران توانستیم به رشد چشمگیری دست پیدا کنیم و مشکلات بسیار کم شده است.

ایشان در ادامه خاطرنشان کرد این رشد بدون تغییر معاونین و مدیران بوده تا ثابت کنیم این ظرفیت و پتانسیل رشد در شرکت وجود داشته و امروز ایران خودرو دیزل پرچم داره صنعت کشور است.

وی با اشاره به این مطلب که ایران خودرو دیزل و به تبع آن شرکت گواه از هزینه کردن برای نمایندگی‌ها روی برگردان نیست افزود، ما حاضریم هزینه های زیادی بکنیم تا نارضایتی در مشتریان بعد از ورود به نمایندگی ها ایجاد نشود و مشتریان باز هم ترغیب به خرید محصولات شرکت شوند و این مهم با تعامل بیشتر و حل مشکلات نمایندگی‌ها بین گواه و ایران خودرو دیزل دست یافتنی است.

مهندس توسلی با اشاره به این مطلب که هدف توسعه دادن گروه صنعتی ایران خودرو دیزل است، نمایندگی‌های این شرکت را جدا از این خانواده بزرگ ندانست و خاطرنشان کرد، رشد چشمگیر تیراژ تولید و همچنین حجم درخواست محصولات توسط مشتریان باعث شده ما رضایت مشتری را سرلوحه کار قرار دهیم.

وی خاطر نشان کرد رشد تولید در گروه صنعتی ایران خودرو دیزل باید به موازات خدمات رسانی خوب به مشتریان باشد، در همین راستا باید اطلاعات نمایندگی ها به و خدمات آنها به روز شده تا بتوانیم خدمات کاملی به مشتریان ارائه کنیم.

ایشان در پایان با اشاره به حرکت ایران خودرو دیزل به سمت محصولات برقی و همراه شدن با صنایع روز دنیا گفت، گروه صنعتی ایران خودرو دیزل باید در ارائه خدمات به روز دنیا نیز کوشا باشد تا همچون شرکت های بزرگ دنیا مشتری دغدغه‌ای برای خدمات پس از فروش نداشته باشد.

n80_1n80_2n80_3n80_4n80_5n80_6n80_7n80_8